BRUGGE (BRUGES)

Kanal u Brugesu


U Bruggeu (Bruges) sam bio samo jedan dan (travanj 2018), kada sam išao sa prijateljima trajektom preko Dovera do Dunkirka (dva sata putovanje) a onda autom do Brugesa se stigne za jedan sat. Jedan od prijatelja živi u Folkestoneu koji je udaljen 20 minuta od Dovera i zbog njega smo išli u Francusku da kupi cigarete (duhan) koji je tri puta jeftiniji nego u Engleskoj, pa smo iskoristili lijep dan da posjetimo Brugge. To je bilo jedno od mojih putovanja na koje sam otišao spontano bez nekih očekivanja, a vratio sam se pun dojmova i oduševljenja. Zavolio sam Brugge tako da planiram ponovo da posjetim ga, a također i ostale gradove u Belgiji.


Kanal u Brugesu



Bruges je pun lijepih starih građevina, koje su više Nizozemskog tipa građevina i kroz grad imate kanale kojima možete da se vozite brodicama i na taj način razgledate grad (ja nisam imao vremena za to), a također imate stare kočije sa kojima možete da obiđete grad. Obišao sam grad laganom šetnjom, jer je dan bio lijep.




Inače ako posjetite Belgiju (Bruges) obavezno probajte ili kupite njihove čokolade, jer su Belgijanci poznati po tome, a u Brugesu možete naći dosta trgovina koji prodaju svoje čokolade. Isto tako probajte Belgijsko pivo jer su također i po tome poznati, imate dosta trgovina sa mnogim vrstama njihovog piva. Od hrane probao sam Belgijske ćufte sa pireom, odlične su. Također možete naći dosta zanimljivih raznovrsnih šopova i drugih stvari za vidjeti.




Pošto sam bio samo jedan dan to jest poslijepodne, grad sam obišao površno, tako da nisam ulazio i istraživao dublje i opširnije grad. To ću, ako Bog da, nekom drugom prilikom kada posjetim Bruges. Preporučujem svima da posjete prekrasni Bruges. 









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga